Chat with us, powered by LiveChat
 
Har du frågor?
we've got answers

Vanliga frågor
frågor

 

FRAKT & LEVERANS

 
q: Hur beställer jag från utlandet?

Vi säljer våra produkter och speciallösningar direkt till företag över hela världen. Vi är specialister på alla typer av transportlådor, skräddarsydd skuminredning, skuminlägg, förvaringsprodukter m.m och kan ge en icke-bindande rådgivning kring val av lösning och produkt. Vi är experter på avancerade lösningar för industriella och militära tillämpningar. Kontakta någon av våra säljare per telefon eller e-post om du har några frågor eller vill ha mer information.

Du kan beställa online och betala med kreditkort utan moms. Du kan också lägga in din beställning via post eller bara ringa oss. Vi erbjuder upp till 30 dagars kredit (med förbehåll för godkännande).

 
q: Fraktalternativ och tidsramar för beställningar

Vi lagerför mer än 13 000 väskor så vi kan nästan garantera dig att vi har ditt case i lager! Vi skickar alla våra internationella beställningar med UPS eller en liknande speditör. I Europa levererar vi normalt inom 2-4 arbetsdagar.

Alla väskor finns vanligtvis i lager, men om din väska för närvarande inte är tillgänglig, kommer du att kontaktas inom 24 timmar med det förväntade leveransdatumet eller så är du fri att avbryta din beställning.

 
q: Kan ni garantera leverans nästa dag?

Ja. Om leverans för följande dag krävs, ring +45 3321 4444 för priser.

 

Retrurn

 
q: Hur kan jag ändra eller avbryta min beställning?

Eftersom vårt främsta mål är att skicka ut kunders beställningar så snabbt som möjligt, finns det bara ett litet tidsfönster när din beställning kan avbrytas. Om du vill avbryta eller ändra din beställning, skicka ett mail till sales@flightcases.dk eller ring oss.

 

 
q: Returer & byten

Oanvända varor kan returneras inom 4 veckor med hjälp av returformuläret som medföljer följesedeln. Vi kommer att maila dig när vi tar emot din retur. Återbetalningar kommer att krediteras till din ursprungliga betalningsmetod när varorna har tagits emot och kontrollerats.

 

Beställningar

 
q: Hur kan jag avbeställa en beställning?

Vi vill att våra kunder skall vara nöjda och vi är kända för en mycket hög servicenivå och flexibilitet. Oavsett hur du har gjort ditt köp via beställning eller online och du ångrar ditt köp av upphandlade varor eller egenproducerade varor, kontakta oss omgående.

 

För varor vi har initierat i vår produktion kan vi tyvärr inte erbjuda någon form av ångerrätt. För upphandlade varor som vi har beställt från vår underleverantör finns ingen ångerrätt.

Det är därför viktigt att du kontaktar oss så snart du ångrar ditt köp. Med omedelbart menar vi samma dag som du gjorde ditt köp.

Byte av anskaffade varor och egenproducerade varor är inte möjligt.

 
q: Hur kan jag spåra min beställning?

Så snart vi har tagit emot din beställning skickar vi en orderbekräftelse till dig. När din beställning är klar för leverans skickar vi dig ett e-postmeddelande med Track & Trace så att du kan följa din beställning. Alla internationella beställningar kommer att skickas direkt till din adress.

 
q: Fakturerings- och betalningsalternativ

Vi säljer produkter och speciallösningar direkt till företag och erbjuder upp till 30 dagars kredit (kräver kreditgodkännande).

För företag kan du betala med betalkort eller med faktura. Du kan också ringa 0045-3321 4444, eller skicka in din beställning via e-post (anteckning mot faktura kräver kreditgodkännande). Alla priser är utan moms och andra skatter.

Om du köper med kort tillkommer ingen kortavgift, hanteringsavgift eller något annat. Endast en eventuell fraktkostnad. Priserna är den dagens pris.

Om du köper online och vill köpa med kredit, gör sedan ett köp och väljer betalning med faktura vid utcheckning. Vi skickar sedan fakturan via e-post till dig.

 

Hittade du inte svar på dina frågor?

Ta kontakt
 
Ylös