Chat with us, powered by LiveChat
 
Onko sinulla kysyttävää?
Meillä on vastauksia

Usein kysytyt kysymykset
verkkokauppa tilauksista

 

TILAAMINEN JA TOIMITUS

 
K:KUINKA TEEN TILAUKSEN

Verkkokaupassa voit maksaa turvallisesti suomalaisen Paytrail- maksuintegraation kautta useilla eri maksutavoilla, kuten verkkopankkimaksuna, useimmilla maksukorteilla tai mobiilimaksuna. Myös PayPalin kautta maksaminen on mahdollista. Yritysasiakkaat voivat myös maksaa tuotteet laskulla verkkokaupan kautta ilmoittamalla ostotilausnumerona Y-tunnuksen ja liittämällä tilaustietoihin verkkolaskuosoitteen. Huomioittehan, että laskulla tilaaminen ensimmäistä kertaa voi pidentää noin 1-2 arkipäivää arvioitua toimitusaikaa. Tilauksen ja tiedustelut voi lähettää myös sähköpostilla: info@kuljetuslaukku.fi. Olemme rekisteröitynyt tavarantoimittaja moniin eri julkishallinnon organisaatioihin. Ota yhteyttä myyntipalveluumme, kun haluatte lisätietoja tai tarjouksen. info@kuljetuslaukku.fi.

Olemme rekisteröitynyt tavarantoimittaja moniin eri julkishallinnon organisaatioihin. Ota yhteyttä myyntipalveluumme, kun haluatte lisätietoja tai tarjouksen. info@kuljetuslaukku.fi.

 
K: TOIMITUSTAPA JA -AIKA:

Meillä on varastossa yli 13 000 tuotetta. Toimitamme tuotteet suoraan varastolta tai tuotannosta asiakkaalle. Varastotuotteet lähetetään ennen klo 12.00 tehtyihin tilauksiin saman työpäivän aikana. Normaali toimitusaika on noin 2-4 työpäivää. Tilauksen koon ja painon mukaan kuljetusyrityksenä toimii yleensä UPS tai DHL. Huomioittehan että osassa tuotteita on poikkeavia toimitusaikoja.

 
K: VOITTEKO TOIMITTAA TUOTTEITA EXPRESS TOIMITUKSELLA?

Express toimitus on mahdollinen yritysasiakkaille. Useimmissa tapauksissa toimitusaikaa voidaan nopeuttaa 1-2 työpäivää. Ota yhteys myyntiin 0207309900 rahtihinnan selvittämiseksi.

 

PALAUTUKSET JA VAIHDOT

 
K: VOINKO MUUTTAA TAI PERUA TILAUKSEN?

Useimmat tuotteistamme on varastotuotteita, jotka lähetetään matkaan saman arkipäivän aikana. Toimitusvaiheessa olevaa tilausta ei pysty enää muuttaa tai perua. Noutamatta jättämistä tilauksista peritään kohtuulliset toimitus- ja palautuskulut. Kustomoitujen erikoistuotteiden vaihto tai tilausmuutos ei ole mahdollista. Ota yhteyttä mahdollisimman pian ostoksesta, jos sinulla on kysyttävää.

 
K: PALAUTUKSET & TUOTTEEN VAIHTAMINEN

Kuluttajakaupan palauttamisen ehtona on, että tuote on käyttämätön ja tuotteessa mahdollisesti oleva vika ei johdu tuotteen virheellisestä käytöstä. Tuote on aina palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan. Muista pyytää ja säilyttää palautuskuitti tuotteen palautuksesta. Palauttaja on vastuussa tuotteesta siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksen Vastaanottaja on myös velvollinen tarkastamaan lähetyksen luovutuksen yhteydessä - tarkista aina tavarat mahdollisten näkyvien kuljetusvaurioiden osalta kuljettajan kanssa. Merkitse niistä huomautus tarvittaessa rahtikirjaan ja Ilmoita asiasta tämän jälkeen välittömästi meille. Mikäli ette ole paikalla vastaanottamassa tavaraa, tai kyse on piilovauriosta, ilmoittakaa asiasta meille viimeistään 5 vrk tavaran vastaanottamisesta. Muussa tapauksessa vastuu kuljetusvirheistä jää vastaanottajalle. Yritysasiakkaiden palautusoikeus vaatii aina ennakkosopimuksen myyjän kanssa. Ota yhteys myyntiin niin lähetämme teille tarkemmat palautusohjeet.

 

TILAUKSET

 
K: VOINKO MUUTTAA TAI PERUA TILAUKSEN?

Useimmat tuotteistamme on varastotuotteita, jotka lähetetään matkaan saman arkipäivän aikana. Toimitusvaiheessa olevaa tilausta ei pysty enää muuttaa tai perua. Noutamatta jättämistä tilauksista peritään kohtuulliset toimitus ja palautuskulut. Kustomoitujen erikoistuotteiden vaihto tai tilausmuutos ei ole mahdollista. Ota yhteyttä mahdollisimman pian ostoksesta, jos sinulla on kysyttävää.

 
K: MITEN VOIN SEURATA TILAUSTANI?

Verkkokauppa tilausten seurantatunnus lähetetään tilaajan sähköpostiin, kun tuote on toimitusvaiheessa. Jos ette ole saaneet toimitushetkellä kuljetusyhtiön/toimituksen seurantatunnusta niin ottakaan yhteys myyntiin. Tarkasta myös roskapostikansio. Riippuen kuljetusyhtiöstä, kuljetusta ei välttämättä pystytä aina seuraamaan reaaliajassa, toimituspäivä on aina arvio.

 
K: PALAUTUKSET & VAIHDOT

Kuluttajakaupan palauttamisen ehtona on, että tuote on käyttämätön tai tuotteessa mahdollisesti oleva vika ei johdu tuotteen virheellisestä käytöstä. Tuote on aina palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan. Muista pyytää ja säilyttää palautuskuitti tuotteen palautuksesta. Palauttaja on vastuussa tuotteesta siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksen Vastaanottaja on myös velvollinen tarkastamaan lähetyksen luovutuksen yhteydessä - tarkista aina tavarat mahdollisten näkyvien kuljetusvaurioiden osalta kuljettajan kanssa tai toimitusta noudettaessa noutopaikasta. Merkitse niistä huomautus tarvittaessa rahtikirjaan ja Ilmoita asiasta tämän jälkeen välittömästi meille. Mikäli ette ole paikalla vastaanottamassa tavaraa, tai kyse on piilovauriosta, ilmoittakaa asiasta meille viimeistään 5 vrk tavaran vastaanottamisesta. Muussa tapauksessa vastuu kuljetusvirheistä jää vastaanottajalle. Yritysasiakkaiden palautusoikeus vaatii aina ennakkosopimuksen myyjän kanssa. Jos palautusoikeudesta on etukäteen erikseen sovittu, palautetaan maksettu summa asiakkaalle, kun tuotteet ovat saapuneet perille. Palautettavan tuotteen täytyy olla käyttämätön ja alkuperäisessä paketissaan. Rahtikustannuksia tai mahdollisia vakuutusmaksuja ei hyvitetä. Erikoisvalmistettujen ja kustomoitujen tuotteiden palautus on mahdollista vain, mikäli tuote todetaan vialliseksi tai virheellisesti valmistetuksi. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluatte lisätietoja takuusta tai palautuksista.

 
K: MAKSUVAIHTOEHDOT JA LASKUTUS

Verkkokaupassa voit maksaa tilaukset turvallisesti suomalaisen Paytrail-maksuintegraation kautta useilla eri maksutavoilla, kuten verkkopankkimaksuna, yleisimmillä maksukorteilla tai mobiilimaksuna. Myös PayPalin kautta maksaminen on mahdollista. Yritysasiakkaat voivat maksaa laskulla myös verkkokaupan kautta ilmoittamalla ostotilausnumerona Y-tunnuksen ja liittämällä tilaustietoihin verkkolaskuosoitteen. Huomioittehan, että laskulla tilaaminen ensimmäistä kertaa voi pidentää arvioitua toimitusaikaa noin 1-2 arkipäivää.

 
 

Etkö löytänyt vastauksia kysymyksiisi?

KLIKKAA TÄSTÄ
 
Ylös